20 kwietnia 2012

Trochę słońca!




Prawdziwie mam lepszy humor, gdy pojawia się więcej promieni słonecznych! Cieszę się z dzisiejszego rozchmurzenia! I ten dzień przyniósł dużo efektów mojej pracy tygodniowej. Zakończyłam dwie ważne sprawy z kompletowaniem dokumentów i dogrywaniem terminów. Udało mi się załatwić 2 zaświadczenia  do dokumentów , które kompletuję dla fundacji w sprawie wsparcia w kosztach operacji. W tym tygodniu wykonałam chyba blisko setki telefonów i napisałam kilka pism. Cieszę się więc podwójnie z tych przebłysków słonecznych, natchnęły mnie nową nadzieją!
Wczoraj pani neurolog skrupulatnie przyglądała się Mateuszkowi, zleciła EEG we śnie, aby rozpoznać przyczynę wybudzeń nocnych ( od dwóch miesięcy Mati budzi się w nocy z płaczem). Będzie miał też rezonans głowy  - porównamy dzięki niemu wodniaki - czy nie urosły i nie uciskają. 
Poza tym wczoraj, zawsze pełna dobrego słowa i wsparcia, jedna z Pań wychowawczyń klasy Mateuszka pocieszyła mnie swoją troską i szukaniem dobrych rozwiązań w trudach Matiego! Dziękuję Pani Małgosiu! Za wszystko! roza
Jak ważna jest obecność dobrych ludzi !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz